دانلود نوحه و مداحی

دانلود نوحه و مداحی

دانلود نوحه و مداحی

دانلود نوحه و مداحی

مقایسه دو برند یو پی اس APC و CyberPower

برق ممکن است برای چند ثانیه قطع شود اما بازگردانی آن چه که انجام داده اید، چندین ساعت طول خواهد کشید.

یک UPS اطمینان می دهد که این اتفاق برای شما نخواهد افتاد. در این پست آنچه که درباره یک یو پی اس به آن نیازمندید را توضیح خواهم داد. همچنین اگر به دنبال دو برند APC و CyberPower هستید، پیشنهاد می‌کنم که این مطلب را بخوانید.

Watts در مقابل VA - گرفتن ظرفیت مناسب

 ویژگی های بسیاری وجود دارد که منابع مختلف برق اضطراری (UPS) مختلف را از هم جدا می کنند. هیچ یک به اندازه ظرفیت مهم نیست.

وات: شما احتمالاً عادت کرده اید که در تعدادی از موارد خانگی رتبه های وات را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، لامپها دارای یک درجه وات هستند - 60W برای یک لامپ رشته ای استاندارد. هر دستگاهی در خانه شما در یک محدوده وات مشخص کار می کند و این به شما کمک می کند تا UPS را انتخاب کرده تا با آن کار کنید.

VA: این رتبه بندی احتمالاً برای شما کمتر آشناست. UPS ها بیشتر و مهمتر از همه در درجه بندی VA قرار دارند. من معتقدم که این بدان دلیل است که رتبه بندی VA تعداد بیشتری دارند و بنابراین چشمگیر تر به نظر می رسند.

از نظر اندازه ، میزان وات آسانتر است ، اما رتبه بندی VA آن چیزی است که معمولاً در نام محصولات و تبلیغات نشان داده می شود.

 در مورد هر یک از امتیازات ، این اعداد به شما می گویند حداکثر بار باطری پشتیبان گیری بدون خاموش شدن می تواند از عهده آن برآید. اگر یک UPS 500VA بخرید و سعی کنید یک وسیله 1200VA را از آن تغذیه کنید ، دیگر نیرویی نخواهد داشت.

تا زمانی که دستگاه های شما دارای یک وات تلفیقی کمتر از UPS باشند ، می توان از آنها استفاده کرد. برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشید می توانید کمی ریاضی انجام دهید و مطمئن شوید که wattage ترکیبی بیش از 60٪ از امتیاز VA نیست.

با این حال ، اکثر مردم می خواهند تجهیزات خود را بیش از چند دقیقه متصل به برق نگه دارند.

 مقایسه دو تا از بهترین مدل یو پی اس  APC BE425M و Cyberpower CP425SLG

این دستگاه ها برای نگهداری آنلاین چند دستگاه کم مصرف مناسب هستند. مثالها: یک مودم ، روتر ، NAS ، نقاط دسترسی بی سیم ، DVR یا TiVo ، گیرنده ماهواره ای یا جعبه کابل.

 در حالی که هر دو واحد در 425VA رتبه بندی می شوند ، رتبه بندی وات کمی متفاوت است. APC 225 W را فراهم می کند در حالی که CyberPower کمی بالاتر از 255 W است. با وجود این تفاوت ، مدل APC مدت زمان طولانی تری دارد. در مقایسه با 26 دقیقه با واحد سایبر پاور ، حدود 35 دقیقه زمان اجرا با تجهیزات 50W را پیش بینی کنید.

اگر در محلی زندگی می کنید که اعتصاب صاعقه یک اتفاق مکرر است ، توجه به این امتیاز مهم است.

در این دو مدل ، ما در واقع تفاوت بسیار بزرگی را می بینیم. APC برای 180 ژول در حالی که CyberPower با رتبه 890 J بسیار فراتر است. اینجا برنده واضح است.

دستگاه هایی را که قصد دارید به سیستم وصل شوید حتما حساب کنید. همچنین خوب است که حداقل در صورت نیاز به دسترسی آسان برای وصل کردن دستگاه دیگری ، هر از گاهی حداقل یکی از پریزهای محافظت نشده باطری از آن استفاده نکنید.

 

APC BE425M در مجموع شش پریز برق دارد که چهار عدد از آنها باتری را تأمین می کنند. CyberPower CP425SLG دارای هشت عدد است ، همچنین دارای چهار باتری در باتری است. فاصله در پریزهای غیر باتری CyberPower به مراتب بهتر است. در APC ، شما قادر نخواهید بود که هیچ آداپتورهای بزرگتری را در طرف محافظت از افزایش نصب کنید.

منبع:https://vsearch.com/apc-vs-cyberpower/



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد